torsdag, januar 08, 2009

SÅ’R UD !!!


Så er det sket, juletræet har fået klippet sine grene, hold fast hvor var der mange løse nåle. Næste år går vi tilbage til traditionen med selv at fælde træ, det her træ var ikke nyfældet, da vi købte det, kan vi hermed i bagklogskabens lys konstatere.


Jeg vil hellere strikke end rydde op, så jeg har måttet holde mig selv i stram snor, men nu er kasserne med julepynt lukket og juletræ og grene smidt ud.

Jeg trænger også til at komme ud, men først skal støvsugeren på arbejde.

10 kommentarer:

  1. Glædelig juleafslutning, Lene;)

    SvarSlet
  2. Og jeg har lige tænkt på dig fordi jeg har slæbt en pose vildmosekartofter hjem fra mosekærgård i vildmosen! Og de smagte skal jeg hilse og sige (også fra ham du ved nok;-) krammer herfra

    SvarSlet
  3. Godt udtryk fra Sifka, hehe, jeg sir' og god juleafstemning ;)

    SvarSlet
  4. Jeg fik også først klaret at "afjule" i går. Lige så meget som jeg elsker at pynte til jul, lige så lidt holder jeg af at pakke det ned igen, og jeg synes heldigvis, samvittigheden holder til at skubbe det til Helligtrekonger.
    (Men vi havde juletræ i potte - det drysser ikke ;-)

    SvarSlet
  5. LOL - jeg vil ogsaa hellere strikke end rydde op, meget hellere, men joesses, hvor er det bare dejligt, naar man endelig faar det gjort.

    SvarSlet
  6. Hov... juleafsmidning, seføli' ;-)

    SvarSlet
  7. Tak Sifka, vi er nogen der holder ud til det sidste :-)

    Dejligt at høre fru koch, det er nemlig svogers kartofler :-)

    Tak Margrethe, skal vi stemme om julen er slut ;-)

    Ellen, mon man kan få juletræ til loftet i potte? ;-)

    Tina, det er underligt at vi har det sådan ;-)

    SvarSlet
  8. Sejt , at I juler så lang tid :-)
    Og et forsinket tillykke med datteren :-) Vores to førstefødte er lige gamle- min fylde 23 til Februar :-)

    SvarSlet
  9. Tak Miri, det var en god årgang :-)

    SvarSlet
  10. Lene du er tidlig på den... Vi pakker først sammen på søndag regner jeg med - jeg synes huset bliver så tomt når pynten vendet tilbage til kasserne...

    SvarSlet