søndag, januar 25, 2009

VED HAWET

Datteren havde brugt natten på at gense Aalborg by night, og moderen fik genopfrisket det at køre til natbussen klokken tidlig morgen.

Så da jeg vendte næsen hjem efter en forfriskende travetur, var hun stået op og var klar til at få dagens motion.


Ergo hoppede vi i bilen og kørte 15 km vest på og ramte Blokhus, hvor solen stadig skinnede, tågen havde derimod fået overtaget ude i mosen.


Der var masser af andre, der havde fået samme ide, men der var plads til os alle på stranden, og mens nogle var blevet færdige med dagens arbejde, nød vi andre solen og den friske luft.


Der blev snakket, og pludselig var vi nået så langt hen af stranden, at vi lige så godt kunne tage vejen op forbi sommerhusområderne og tilbage til Blokhus.


5 km blev det til, så motionsglorien er lige blevet pudset ;-)

16 kommentarer:

  1. Du er for vild med dine traveture;)

    Forøvrigt, gik det op for mig i går aftes, at vi skal mødes i maj til strik i Saltum. Lene, det møde ser jeg frem til med glæde:)

    SvarSlet
  2. Vesterhavet trak også her i dag, men så blev jeg doven... ;-)

    SvarSlet
  3. Der er intet som hav...og især intet som Vesterhavet :-)dejlig tur I har haft

    SvarSlet
  4. Sifka, det glæder jeg mig også til :-)

    Liselotte, så er det jo godt at du har en skøn perle i nærheden hvor gålysten kan stilles :-)

    Anne, det friskede op, og så snakker man så godt når man går med havets lyde som lydtapet :-)

    SvarSlet
  5. SÅ STOPPER DU!!!!! Du har altså en evne til at sparke til ens dårlige samvittighed! Nu er det mørkt så nu må det være slut for i dag;o

    SvarSlet
  6. Sikke nogle smukke billeder, Lene!

    Det er jo lige før, man selv kan stå der og kigge ud over havet og mærke blæsten i ansigtet!

    FEDT, at du får gået de ture! Du må jo snart være en streg i luften!?

    Mvh. Ditte

    SvarSlet
  7. fru koch, hvem tror du går som en gammel kone ;-)

    Ditte, jeg er lige startet, og når man så går hjem og spiser slik og kage, så går det vist lige op :-)

    Hvordan gik eksamenen?

    SvarSlet
  8. Hej Lene

    Tak fordi du spørger til min eksamen ;o)

    Det gik rigtig fint. Jeg fik 10, hvilket jeg er ganske godt tilfreds med, men min vejleder ærgede sig dog, fordi hun mente, at både min studieveninde og jeg klart var til et 12 tal - hvilket hun også mente, vi havde fået med en anden censor... Men sådan er "gamet", og jeg var til samtale på hæmatologisk afd. to dage efter, og skrev under på ansættelse inden jeg gik hjem ;o) Så jeg er både spændt og angst mht. at starte om en uges tid, men det bliver også godt at starte og vide, at her skal jeg slå mine folder de næste år :o)

    Må jeg spørge med hvilket kamera, du tager dine pragtfulde billeder? Og bruger du nogen specielle linser?

    Mvh. Ditte

    SvarSlet
  9. Kære Ditte, tillykke med eksamenen, og velkommen som min kollega, jeg håber du vil blive rigtig glad for at være sygeplejerske :-)

    Mit kamera er et Pentax optio L20 og jeg bruger det som det er :-) men efter jeg fandt ud af at bruge makro og zoom, så blev det lidt sjovere :-)

    SvarSlet
  10. Giver Sifka og Fr. Kok ret :D
    Men hvor er det godt gået, og flotte billeder.
    Du skulle ha været med på cyber-kursus, så du kan lave dine billeder endnu større.

    SvarSlet
  11. sister, det cyberkursus ligger jo stadig på mail og venter på at jeg får overskud. Det regner jeg med at jeg snart får med al det traven og regelmæssig søvn :-)

    SvarSlet
  12. Det er da rigtigt, havde lige glemt, at du er med. Du skriver bare, hvis der er noget, når du engang kommer i gang.

    SvarSlet
  13. Tak fordi du tog mig med til havet i dine skønne billeder :-)

    SvarSlet
  14. Tak sister :-)

    Selv tak Marianne :-)

    SvarSlet
  15. Man skulle tro det var sommerdag, med alle de biler på stranden og Anne har rat der intet som Vesterhavet.

    SvarSlet
  16. Conny, jeg blev også overrasket over så mange, der var ved havet :-)

    SvarSlet