mandag, april 13, 2009

MANDAG MORGEN


Lige så frisk og energisk jeg var søndag, lige så træt og slap er jeg nu.

Mamas and papas får lov til at være lydtapet denne morgen, mens jeg rører dej sammen til boller.

Måske skulle jeg finde sønnens band på nettet og lytte til dem, der er mere energi i deres musik. Datteren slider i det i København, der er ingen fridage i hendes program. Sønnen og landmanden slider i det ude i kartoffelhuset, så mon ikke jeg skulle tage mig sammen og få gjort has på mandagens arbejde for mig.

2 kommentarer:

  1. Det er godt nok længe siden, at jeg har hørt Monday, monday. Så tak for det, Lene.

    Sønnens band er da fantastisk, det skal jeg da lytte mere til senere, når Lars kommer hjem - herligt!!!

    Mandagens arbejde venter også her, men det er mest regninger, der skal betales, så det vil jeg gå i gang med.

    Ønsker dig en dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Jeanette. Det er også mange år siden jeg lyttede til Mamas and papas, men da jeg skrev overskriften dukkkede den op i mit hovede :-)

    Og tak for rosen til bandet, det vil jeg give videre :-)

    SvarSlet