tirsdag, april 28, 2009

NATTENS TROLDE ER FORSVUNDET


Hvor den drøm kom fra, har jeg ingen anelse om, og normalt kan jeg ikke huske mine drømme, men i nat vækkede den mig.

Angsten for at komme ind under et tag og så blive dækket af snemasser fik mig til at vågne, og alle mulige spørgsmål, så som hvad gør man, hvis en lavine kommer og hvad nu hvis man er under et tag, susede rundt i min hjerne?


Tænk, jeg turde næsten ikke falde i søvn igen, drømmen var så livagtig, men jeg faldt i søvn og nu er jeg klar til en arbejdsdag, hvor jeg gerne skulle sprudle med ideer, så min kollega og jeg får planlagt gode kursusdage til vore kolleger. De har høje forventninger, jeg håber, vi kan leve op til dem.

5 kommentarer:

  1. Ja, nogle drømme er så livagtige, at de sidder i kroppen længe efter.
    Jeg håber, at du får en rigtig dejlig dag. Sender i knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig kan du leve op til kursisternes forventing - bare du er dig selv. Sådan en drøm du havde har jeg mange af om natten og altid virker de så livagtige...

    SvarSlet
  3. Uf, en sådan drøms stemning kan sidde i en hele dagen ..
    Heldigvis er det forår :-)

    SvarSlet
  4. Godt du kom ud af din drøm.Jeg har ikke tal på alle de cykler, jeg har mistet drømme og jeg har aldrig mistet en cykel.

    SvarSlet
  5. Jeannette, tak jeg fik en meget travl og forvirrende dag :-)

    Marianne, det håber jeg :-)

    Miri, det er det nemlig :-)

    Conny, og jeg regner heller ikke med at blive begravet af en lavine, men godt at drømmen fik en ende :-)

    SvarSlet