fredag, april 10, 2009

PLUKKE PLUKKE DUGGET STRÅ


Landmanden arbejder i værkstedet, det er godt at være en handyman, når nu de sender det forkerte tilbehør til sprederen. Der kan ikke ventes, til butikkerne åbner igen på tirsdag.


Jeg vasker tøj, lægger tøj sammen og smånynner, alt imens solen og fuglesangen gør sit til at lokke os til at holde fri.


Det varer vist længe, inden landmanden kan holde fri i dag, så jeg tror, jeg snupper trillebøren og går over på den anden gård. Her vokser der masser af vintergækker og erantis, nu vil jeg have nogle af dem til at danne skovtæppe her.

3 kommentarer:

  1. Det er sjovt Lene.. Når du nynner, synger jeg med, og prøver at huske teksten. :-)

    SvarSlet
  2. Også her nynnes... god tur Lene :-)

    SvarSlet
  3. Mette og Anne, vi kan synge sammen :-)

    SvarSlet