torsdag, maj 28, 2009

DEN VARME GRØD

Pep talen har kørt i et par dage, du kan sagtens, det er bare om at komme i gang, du vil blive så stolt af dig selv, osv.

Jeg bruger min krop meget på mit arbejde, flere af mine kolleger har haft problemer med ryggen, senest har min kære apopleksikollega lige mailet, at hun midt i Rema fik et hold i ryggen med en sygemelding til følge. Vi skal passe på os selv, så da jeg så et program i I Form sidste gang, blev jeg enig med mig selv om, at NU skulle jeg i gang.


Godt nok hedder det bikinikropklar, jeg går nu i bikini uanset kroppens former, men øvelserne går ud på at gøre mave og ryg stærk, og det kan en sygeplejerskeryg godt have brug for, så det program blev valgt.

Vandflaskerne gør det ud for håndvægte, og løb rundt i gangen gør det ud for sjippetov, indtil jeg får handlet lidt ind.


Det er godt med musik til, skriver de, så min gamle Grundig transistor fra sygeplejelevtiden blev sat i stikket, og så fik P4 lov til at være lydtapetet i min første motionstime.

Det føles godt ;-) (vi snakkes lige ved i morgen tidlig)

5 kommentarer:

  1. Dette var et eksempel til etterfølgelse. Jeg ahr vært sykemeldt pga ruggplager og ønsker ikke det igjen.
    Snakket senest i dag med ei som går på et treningsstudio. Spørs om jeg bare må punge ut å begynne å trene der. Får ikke gjørt det mer enn noen få ganger visst jeg skal drive på egenhånd.
    Lykke til med treningen
    ønsker deg ei flott pinsehelg :)

    SvarSlet
  2. Kom igjen! Stå på!
    Fint at du er igang med treninga...
    God pinsehelg.

    SvarSlet
  3. Her er det tilbud for fleire diagnoser, f.eks. nokre typer kreft, hofteopererte, livsstil
    Vi skal vera her i veker.
    Veldig fin plass

    SvarSlet
  4. Tak Fjordheim, nu vil jeg prøve om jeg kan klare det her hjemme ellers må jeg i gang med fitnescenter.

    Tak solsikken og også en god pinse til dig :-)

    SvarSlet
  5. Solsikken det lyder som et rigtigt godt sted, held og lykke med den forsatte træning :-)

    SvarSlet