søndag, maj 10, 2009

GODKENDT!

At der er travlhed på mange fronter i vores liv lige nu, vidner det faktum om, at vi nu i to uger har været ejer af en ny motorcykel, og først i dag har jeg været med på en tur.

Landmanden har været på langtur i dag, jeg havde ikke lyst, der var så mange andre ting, jeg havde brug for at få styr på inden den nye uges start.

Vi nåede dog en lille aftentur, jeg sad godt og jeg har varme i sædet, det er da luksus, som jeg vil nyde på de kølige sommeraftener.


Og når kartoffellægningen er færdig, når mine to kurser er afviklet, når motorcykeltræffet er overstået, ja så bliver der tid til motorcykelture og ferieplanlægning. Vi tager til Norge, Hardangervidda står på programmet, men nu skal jeg til at læse lidt mere, surfe på nettet og blive inspireret, det bliver så godt.

14 kommentarer:

  1. Det er da godt nok noget af et dyr, I har fået jer der! Næsten synd, at I må vente med Nordkap :-)
    På den anden side - der er ikke nogen steder i Norge, der ikke er supersmukke, så Hardangervidden bliver bare alle tiders ferie.
    ...Varme i sædet - det har jeg ikke engang i min bil...
    Og igen god bedring til sønnen. Det er ikke en almindelig forkølelse, han er igennem her, tror jeg :-(

    SvarSlet
  2. Det lyder skønt, at I vil til Norge på motorcykel, Lene! Og det er jo en stor del af fornøjelsen at have noget rart at glæde sig til.
    Ha' en god mandag!

    SvarSlet
  3. Flot motorcykel.
    Hvad er det for en ?, jeg har kørt en del motorcykel i ungdommens dage, jeg kan godt forstå du er glad for varme i sædet, det kan være en kold omgang..

    SvarSlet
  4. Hold da op- tillykke med nyerhvervelsen. Godt at se der er sidevogn på- ovenikøbet med varme- hvad kan du så ønske mere. Det lyder til at være et spændende sted I skal hen til Sommer. Håber sønnens mund er blevet bedre og han er blevet rask Jeg undrer mig over du ikke har givet ham kartoffelmos, men det er jo også ofte sådan at bagerbørn sjældent for boller;-) Det er bare vidundermidlet mod alting her i huset.

    SvarSlet
  5. Besøg i Norges land og så på motorcykel... Det kan da ikke blive bedre.

    Glædelig mandag til dig, kære Lene ;-)

    SvarSlet
  6. Gratulerer med ny motorsykkel, og så varme i sete. Høres herlig ut ja. Skal dere kjøre på ferietur til Norge på motorsykkel?
    Velkommen.
    Jeg har ikke vært med på lenger tur enn en dagstur på ca 50 mil. Da var jeg så stiv at jeg nesen ikke kom av sykkelen. Og vi hadde mange pauser underveis.
    Så jeg er nok ikke typen til ferietur på motorsykkel. Selv om vi har snakket om at vi har lyst til å reise til Nordkapp med motorsykkel en gang. Vi får nå se på det.
    Ønsker deg ei god uke :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med nyanskaffelsen, den ser super ud. Jeg skal ud at kigge på en til mig selv i aften, dog noget mindre end den ham din landmand her har købt ;)

    SvarSlet
  8. Det lyder som en fantastisk tur i skal på :-)

    SvarSlet
  9. Fin maskine
    Hvis tiden tillader det når i er i Norge. Så prøv at se noget af telemarks kanalen (http://www.telemarkskanalen.no/)
    især Vrangfoss sluse er imponerende
    (afhængig af hvad Zumo'en er sat op til er her et koordinat N 59° 18.117 E 009° 12.195)

    SvarSlet
  10. Det var ein stilig motorsykkel.
    Håper de får ein fin opplevelse, når de skal på tur til Norge.

    SvarSlet
  11. Ellen, den dag hvor vi får tid til Nordkap er ikke så langt væk som den har været :-)

    Tak Madame og i lige måde, og forventningens glæde er dejlig, jeg elsker at kigge på et kort og drømme mig væk :-)

    Tak Mette, det er en helt nyproduceret model BMW K1300GT, jeg tror jeg bliver rigtig glad for varmen :-)

    Tak Karin, den unge mand har ikke kunnet tåle varm mad i munden, men i dag har han spist kartoffelmos :-)

    SvarSlet
  12. Jeannette, tak i lige måde :-)

    Tak Fjordheim, ja vi skal køre hele turen :-) Sidste år var vi i Sydtyskland og Østrig :-)

    Kagekone, det bliver da spændende hvilken maskine du får, og den skal da helst være mindre, ellers får du svære problemer med at holde den :-)

    Marianne, det tror jeg også det bliver :-)

    Tak Eli for tippet :-)

    Tak solsikken, I gør jo god reklame for jeres land :-)

    SvarSlet
  13. Det bliver spændende at følge, men var der ikke noget med en føsdagsgave herover ;o)
    Og pas nu godt på jer selv, når I drøner rundt på det dyr. Uffff.

    SvarSlet
  14. Sister, hvornår fødselsdagsgaven kan indløses får stå i det uvisse. Vore weekender bliver booket en efter en ;-)

    Og vi passer på, tro mig :-)

    SvarSlet