tirsdag, maj 05, 2009

INGEN ORD


I søndags boblede de ud af mig, i dag er de væk.

Vi er 4 herhjemme i disse dage, dejligt.

Ren nydelse at kunne gå i seng efter at have givet hvert voksent barn et knus.

Lige nu er det dog rart, at de er taget i byen,og landmanden kører på sin traktor, for jeg er træt.

Om lidt spejler jeg et par æg, braser nogle kartofler, finder resten af avocadosalaten fra i går og pifter den lidt op og så ryger der nok også et par pølser på grillpanden.

Dinner for two!

10 kommentarer:

  1. du er ikke ene om at være ordløs...nyd dine dage med dine :-)

    SvarSlet
  2. Jeg syntes også nogle gange at jeg er ordløs... men dejlig mad i skal have :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Nogle gange er stilhed mere værd end ord. "Tale er sølv, tavshed er guld".

    Vh Tøger Torkel

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde Anne, dine rester lyder godt nok lækre :-)

    Tak Pernille, her i huset er spejlæg og brasede kartofler en lækkerbisken :-)

    Tøger Torkel, velkommen her og så sandt som det er skrevet :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejlig læsning og at nyde sine unger, uanset alder er altså en meget stor nydelse :-)

    SvarSlet
  6. Dejlig læsning og smukt billede. Dinner for two lyder da helt dejligt, de må vi snart prøve her.

    Knus fra engen ;-)

    SvarSlet
  7. Marianne, en nydelse uden lige :-)

    Jeannette, og nu har vi hentet blomster :-)

    SvarSlet
  8. Det lyder pragtfuldt med ungerne hjemme.

    Her har den også stået på rester, pasta med kylling, grønne asparges og lidt champignon på panden med lidt fløde.

    SvarSlet
  9. Det med ordene kommer og går - det kender jeg Lene. Men så er et kamera smart, hvor man kan udtrykke følelser uden ord. Jeg håber, I havde en hyggelig dinner for two :o)
    Ha' en dejlig onsdag!

    SvarSlet
  10. Kagekone, det er det også :-) og dine rester lyder også lækker :-)

    Madame, sådan er det bare.
    Jeg siddder her og smiler, for landmanden tog fjernsynsdinner og jeg tog avisdinner, så vi sad i hver sin stue :-)

    SvarSlet