torsdag, maj 07, 2009

MORGENKLAR

Papirerne er fundet frem.

Mad til landmanden er smurt, teen er brygget.

Sedler til både søn og datter er skrevet.

Indkøbsseddel med Husk hveder er skrevet til mig selv ;-)

Den rigtige taske med nøgler til omklædningsskab og arkivskab på arbejde er fundet frem (gæt hvem der tog den forkerte taske med forleden dag)

Jeg har mange ting, jeg SKAL have nået i dag. I næste uge har vi første brush-up kursus for mine kolleger, så jeg skal have bestilt mad, fundet artikler der skal være appetitvækker, lave program i detaljer og forberede det undervisning, vi apopleksisygeplejersker skal stå for. Samtidig er jeg ansvarshavende i dag, og der plejer næsten altid at komme noget, jeg skal tage mig af.

Ha en god dag.

7 kommentarer:

  1. Men alligevel virker det som om du har styr på det, hvor er dine omgivelser heldig at de har dig.

    SvarSlet
  2. Uha der er mange bolde i luften, godt at du har overblikket. Rigtig god dag til dig.

    :-)

    SvarSlet
  3. Kære Lene. Ønsker dig en dejlig dag midt i travlheden.

    Kærlige hilsner fra engen ;-)

    SvarSlet
  4. Lykke til med alt du skal gjøre og huske.
    Ønsker deg en god dag :)

    SvarSlet
  5. Det lyder som en travl dag, du er i gang med. Håber du får tid til sidde stille og roligt med en kop te lidt senere :-)

    SvarSlet
  6. Det lyder som en travl dag - håber du får tid til lidt afslapning når du får fri.

    SvarSlet
  7. Marianne, tak og jeg er heldig at jeg har dem :-)

    Tak Henriette, overblikket gjorde så også at noget blev valgt fra :-)

    Tak Jeannette, jeg havde en dejlig dag :-)

    Tak fjordheim, nu skinner solenog tre dages fri venter :-)

    Tak Madame, jeg har tid nu til nydning :-)

    Tak Anette, jeg tager mig i hvert fald tid :-)

    SvarSlet