mandag, maj 18, 2009

NYD DET

Himlen var mørk, regnen kom og gik i fede stråler, og lige som jeg trådte ud af døren fra sygehuset, blitzede himlen og kort tid efter bragede tordenen over Aalborg.


Liselotte fik en kærlig tanke, jeg ved at hun elsker tordenvejr, så jeg håber hun nød det ;-)


Jeg sad trygt og godt i bilen, og tankerne gik tilbage til den sommerdag i Italien, hvor jeg ikke nød tordenuvejret, mens vi kørte gennem Timmelsjoch passet på motorcykel.

Tordenvejret er drevet forbi, men regnen kommer og går, og det samme gør lyset.


Eftermiddagen er tilbragt med en feel-good film på Hallmark, sådan en hvor jeg blot kan læne mig tilbage og slappe af. Sønnen og jeg delte sofaen, han småsov og jeg drak te. Ved siden af tog landmanden en powernap i den gode stol. Ren nydelse.

Nu skal der planlægges og laves mapper til kursusdeltagerne i morgen, men det er helt foreneligt med tedrikning og måske en enkelt Cd eller film.

9 kommentarer:

  1. Det var da en stor nydelse at læse med. Tak ;-)

    SvarSlet
  2. Høres ut som en flott ettermiddag. Har ikke Hallmark, men har hatt det i perioder. Mange fine filmer der ja.
    Lykke til med kurset i morgen :)

    SvarSlet
  3. det lyder sim en rigtig dejlig eftermiddag.

    Lige sådan det skal være i regnvejr.

    :)

    SvarSlet
  4. jeg tror at tordenen og regnen blev i det nordjyske...her er det stadig det fineste vejr :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det rart at læse at der er nogen der forstår at slappe af og nyde det.

    SvarSlet
  6. Selv tak Jeannette :-)

    Tak fjordheim :-)

    Henriette, sådan en regnvejrseftermiddag er ikke at foragte :-)

    Anne, i aften har det kun regnet :-)

    Fru green, vi nød en stille eftermiddagsstund :-)

    SvarSlet
  7. En eftermiddag lige i min ånd :-)
    Jeg elsker også tordenvejr, men hos os nåede det aldrig længere end til truende, sorte skyer.
    Er din søn stadig halv- eller helsyg, den stakkel?

    SvarSlet
  8. Sikke da nogle mørke skyer, regnen var så sandelig også her, med torden og brag

    Knus og god dag

    SvarSlet
  9. Ellen, nej han er rask nu efter over 1 uge på langs, er lige flyttet hjem i sin lejlighed i dag :-) Han trængte bare til lidt familiehygge i sofaen :-)

    Tak i lige måde Pernille :-)

    SvarSlet