søndag, maj 24, 2009

PULSEN OP

Ting skal fungere, og når de ikke gør, så må man gøre noget ved det.

Internettet i sommerhuset vil ikke virke, men jeg har udsat telefonopkaldet til netudbyderen til en hverdag, jeg har ikke megen tiltro til, at der er hjælp at hente i himmelferien.

Til gengæld lokkede jeg landmanden på en gåtur, hvor formålet var at få pulsen op. Hjemme i mosen er alt fladt, så her skal der sættes tempo på eller løbes, for at pulsen kommer derop, hvor de kloge hoveder siger, den har godt af at komme op.


Men ved Kryle Klit mellem Blokhus og Hune er der rig mulighed, og nu kender jeg efterhånden området og de mange sti systemer, så det blev en tur ned af klitten og opad den indtil flere gange.


Laika nyder at være sammen med os, og kunne hunde have forventningens glæde, så ville hun glæde sig til sommer, hvor gåture i det kuperede terræn bliver hverdagskost.


Vi andre har forventningen om en søndag med udsyn til nye områder af Danmark, vi skal nemlig på motorcykeltur, og guiden i dag plejer at tage os hen, hvor vi ikke har været før, så jeg glæder mig.

9 kommentarer:

  1. Så har vi set det med - landmanden bagfra x 3 - det er stort.
    Dejlig motionstur - ser det ud til.
    Fortsat god søndag - med eller uden net - her er også problemer ;o)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde sister, og som du kan se var der fart på :-)

    SvarSlet
  3. Go' tur ud i det åben land, håber det holder tørvejr.

    SvarSlet
  4. Sikke et smukt landskab at trave i. Håber, køreturen bliver ligeså god! :-)

    SvarSlet
  5. Skøn tur i har været på ;) Det trænger jeg også til :-) God tur i eftermiddag - spændende hvor i skal hen :)

    SvarSlet
  6. Sikke en gåtur, hvor er der dog smukt. Jeg glæder mig til at høre om motorcykelturen ;-)

    SvarSlet
  7. Ja, her får de nok pulsen opp..
    Flott turområde.
    God søndag.

    SvarSlet
  8. Uhm den der forventningens glæde mens man tumler op af klitten og lige før man rammer revnen der åbenbare havet:))
    Fortsat god søndag, nu vil jeg trave ned til mit "eget" hav. Det spiller ikke med musklerne som westerhawet, men det smager da lidt af fisk:))

    SvarSlet
  9. Tak Jette, vi havde dejligt vejr med et enkelt dryp og ikke mere :-)

    Tak Lea, vi fik en god oplevelse i dag :-)

    Tak Anette, vi var nede i områder tæt på dig :-)

    Tak Jeannette, og den har jeg så skrevet om :-)

    Tak solsikken, i dit område får man ganske automatisk pulsen op :-)

    Tak Hanne, havet er altid godt, om det er mod vest eller øst :-)

    SvarSlet