fredag, august 27, 2010

LIGE HER HOS OS

Netop hjemkommet fra arbejde, teen var brygget og hældt op i min yndlingskop, knækbrød med banan og ost stod ved siden af, computeren var tændt og lidt blogsurfing var planen, da lyden bag mig ændrede sig.

IMGP1103

Det styrtregnede! Ind på DMI, udover det allersydligste af Jylland, Fyn og øerne så dukkede der én regnbyge op et sted i Nordjylland, nemlig hos os og omegn.

Landmanden tager det afslappet, DMI lover tørvejr i næste uge.

Nå men så skal jeg da ikke tænke på aftensmad, der er nemlig rester nok fra i går til os to :-)

7 kommentarer:

  1. Lige her hos os - er det tørvejr, og der høstes for fuld kraft på markerne rundt om

    SvarSlet
  2. Eli, det glæder mig :-)

    SvarSlet
  3. Godt din landmand tager det roligt..! Det ville min ikke have gjort:-)
    God aften i "tosomheden", BEtina.

    SvarSlet
  4. Det er da sindsoprivende med det vejr, når der skal høstes.
    Godt, du har en landmand, der kan tage det afslappet.
    Er det en hvid høstanemone, du har i buketten et par indlæg tilbage. Den ser meget yndig ud?
    God hyggeaften.

    SvarSlet
  5. Tak Betina, så er det jo godt at I er færdige :-)

    Tak Betty, ja høstanemoner er det eneste jeg har af blomster lige nu :-)

    SvarSlet
  6. Godt at det er finvær i sikte. Håper det kommer her også.
    Dere får kos dere inne i kveld da,
    og ha ei flott hegl :)

    SvarSlet
  7. Tak Astrid, vi håber at vejrudsigten passer :-)

    SvarSlet