tirsdag, august 03, 2010

MORGENPLANER



Jeg vågner langsomt, strækker mig og nyder tanken om fridagene.

Med det samme begynder planlægningsLene at tage over.

I dag skal der købes hundemad og af den ordentlige slags, Laika er blevet spist af med det bedste som supermarkedet kunne byde på, og det viser sig tydeligt på græsplænen ;-)

Min hælspore skal have sig en ordentlig omgang shock bølgebehandling med ultralydsstråler, jeg synes det bliver bedre, fysioterapeuten siger, at han kan se det bliver bedre på ultralydsscanningen. Jeg håber det, jeg er træt af ikke at kunne gå barfodet , så jeg hiver troligt de mange penge op af pungen hver gang :-)

Hus og have trænger til en nærværende Lene.

Regnskabet banker på, det skal også være færdig.

Et brev med billeder fra mit besøg hos min far i sidste uge skal skrives i dag, det er mit nye fortsæt, at mine besøg hos min far skal dokumenteres med et brev, som han så kan kigge på og dermed få hjælp til at lagre begivenheder i langtidshukommelsen.

Alle billederne fra Normandiet har en mørk plet på sig, så de skal gennem et billedbehandlingsprogram. Sådan noget synes landmanden er sjovt, men han har travlt med at tage kartofler op, så jeg må vist til at bilde mig ind, at jeg synes, det er sjovt :-)

Og så skal jeg også til at blive skoleklar, der skal søges på nettet efter bøger, måske skulle jeg ligefrem investere i pennalhus og nye blyanter? Jeg føler mig helt som en lille skolepige, der skal i første klasse :-)

Der er mange flere tanker om, hvad jeg gerne vil nå, hvad jeg mener, jeg bør nå, og hvad jeg ved, jeg skal nå de næste 6 dage.

Dem lader jeg ligge lige nu, jeg vil brygge en kop te og gå ud i solskinnet og være stille en stund. Ha en god tirsdag.

Nå ja billedet? Det er taget af datteren, det er de hvide klipper ved Etretat i Normandiet.

11 kommentarer:

  1. Det er lige til at blive forpustet af, Lene! Godt du har fri :-) Hvad er det du skal i skole og lære?

    SvarSlet
  2. Anne, jeg starter på diplomuddannelse i sundhedsformidling og klinisk uddannelse og skal have første modul på 6 uger her i september og oktober :-)

    SvarSlet
  3. Godformiddag Lene.. Det er dejligt med planer og ufattelig fedt at nå nogle af dem og lade nogle ligge, og så når du nok også en masse ting der ikke lige var med i planerne.. :-)
    Du må ha' nogle skønne fridage.

    SvarSlet
  4. Det lyder til, at du godt ved, hvad du skal få tiden til at gå med i dag. Men håber også der bliver lidt tid til ren nydelse!

    ;-)

    SvarSlet
  5. Du glemte middagsluren med den gode bog ;)
    Hvis du lige mailer mig din adresse, så har jeg en Lene-gave på hylden.
    Rigtig god "fridag"

    SvarSlet
  6. Tak Inge, og dem der ikke var med i planen er tit de bedste :-)

    Tak Megan, det skal der være plads til :-)

    Tak Hanne, nu fik du mig til at blive helt stille :-) Og middagsluren med bogen skal der være plads til :-)

    SvarSlet
  7. Haha - husk nu, at planer er til for at ændres :-)
    Du når nok alt, hvad der skal nås... det bliver da helt underligt at skulle i skole igen.

    Pudsigt, jeg har et billede af klippen taget fra den anden side - det er også et oplagt og meget smukt motiv.

    SvarSlet
  8. Det lyder spændende! Ikke at jeg helt forstår hvad det må indeholde - men hvor må det være spændende at skulle videreuddanne sig. Jeg begynder selv at savne at læse, studere og dykke ned i emner - og have tid til at finde ud af, hvad jeg egentlig selv mener om det. Glæder mig til at høre hvad du kommer til at lære!

    SvarSlet
  9. Ellen, jeg håber at være effektiv så nogle dage kan blive rene fridage :-)
    Og jeg glæder mig til at komme på skolebænken igen :-)

    Anne, jeg ved heller ikke om jeg forstår det helt :-) Men det skulle være målrettet personer som arbejder med studerende og formidling til patienter.

    SvarSlet
  10. Hvor bliver det spændende med din nye uddannelse. Du må da ud og investere i penalhus og skoletaske:-)

    SvarSlet
  11. Ravheks, det må jeg :-)

    SvarSlet