torsdag, september 23, 2010

TAVSHED

eller tre ting-det går virkelig ikke!

En ting var forkølelse og halssmerter, det gav dårlig søvn og træthed, men ikke værre end at studierne kunne passes.

En anden ting var temadagen i går. Dengang jeg sagde ja til at holde ét oplæg blandt mange, var temadagen for min egen sengeafdeling, lægerne hos os og det tværfaglige personale. Så sådan en hyggelig dag med smil og faglig sparring kunne jeg vel godt klare. Dagen før fik jeg så at vide, at man havde udvidet tilbuddet til alle apopleksiafsnit i region Nord, 175 var tilmeldt! Der blev lige kigget på oplægget en gang til ;-) og det medførte så en nat, hvor søvnen konstant blev afbrudt af, at de mange undersøgelser på engelsk med alle deres statistikker med statistisk signifikans og p-værdi, insisterede på at gøre opmærksom på sig selv. Ingen respekt for, at det var min hjerne, og at den kørte på overtid.

Dråben og den tredje ting var, da jeg samme dag, efter at have købt tøj, afleveret sko til reparation, prøvet adskillige støvlestørrelser (ikke typer – når man har tykke lægge, er der kun få støvler til rådighed) og drukket varm kakao, satte mig ind i bilen for at køre hjem, og så bakkede sammen med en anden bakkende bil!

Så blev der tavshed her på bloggen, hold fast hvor var jeg dog træt af mig selv!

Bilen er afleveret til reparation, temadagen er godt overstået og i morgen har min studiegruppe heldigvis givet os selv en studiedag. Udenfor holder det tørvejr, jeg krydser fingre for, at landmanden med team får en god kartoffeloptagningsdag.

Må din dag blive fyldt med gode oplevelser.

11 kommentarer:

  1. Godmorgen Lene din søde og skønne kvinde :) Jeg kan da godt forstå, at du lige blev tavs... sikke noget det er så irriterende at bule sin bil.
    Du klarede vel alle de 175 mennesker i fin stil?
    God dag - også til kartoflerne :)

    SvarSlet
  2. Åh, din stakkel - mange dumme ting har det med at stå i kø på samme tid. Men hav en god dag - den tegner godt, måske man skulle fare over egne kartofler...

    SvarSlet
  3. Dyb vejrtrækning .... Hold da op! Knus til dig :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en møg-dag ....
    Jeg håber, dagen i dag bliver langt bedre, humøret i top, og du snart er ovre din forkølelse :-)
    Knus og klem herfra

    SvarSlet
  5. HEj Lene.
    Forstår så udemærket din tavshed. Øv med bilen - men trods alt kun blik.
    Vil gerne høre om hvordan dit oplæg gik, det var sikkert hammer godt.
    Var for øvrigt sammen med noget familie, der havde en onkel på besøg. Han hed Niels og var neurolog på Ålborg sygehus..! Måske du kender ham ?

    God dag, håber du kommer ud og får nydt dagen.

    Kram B.

    SvarSlet
  6. Hele 3 ting.. nej det går virkelig ikke.. Med mindre det er 3 gode ting, og det må der være på vej i din retning nu.. :-)
    Må din dag blive god, dejlig og indholdsrig på glæde.. :-)

    SvarSlet
  7. Hvor ærgerligt med bilen, men godt der ikke skete jer noget! Og nu er jeg sikker på, at det kun kan gå fremad :-)

    SvarSlet
  8. Dejligt, at oplægget er godt overstået, at bilen er afleveret i gode hænder, og at halsen er i bedring. Og udsigt til en studiedag må da være oplivende.

    God aften.

    SvarSlet
  9. Tak Helle, det går strygende med kartoflerne, oplægget gik godt,og bilen, den bliver ordnet :-)

    Lavendel, det var lige lidt rigeligt den dag :-) men nu er overskuddet ved at vende tilbage :-)

    Miri, tak :-)

    Tak Ditte, møgdag er det rette ord :-) dagen i dag er langt bedre :-)

    Tak Betina, oplægget gik som det skulle, vi fornemmede en god stemning og vi er slev blevet klogere :-)
    Og ja Niels har vi en overlæge, der hedder :-)

    Tak Inge, ønskerne hjalp :-)

    Stine, det tror jeg også på :-)

    Tak Eva, den studiedag kommer som kaldet :-)

    SvarSlet
  10. Jeg har forsøgt at lægge en kommentar til dette indlæg. Jeg synes bare det er godt, at du kom igennem dagen. Superflot med dit indlæg:-)

    SvarSlet
  11. Tak Charlotte, og jeg kan heldigvis mærke, at nu er det lagt til side :-)

    SvarSlet