tirsdag, oktober 12, 2010

SOLEN GIK NED

og jeg gik en tur.

IMGP1768

Jeg er vild med himlens evne til sammen med skyerne og solen at male det ene skønne aftensbillede  efter det andet for mig, mens jeg går.

IMGP1769

Luften gjorde godt for hovedet, men jeg kunne faktisk godt have brugt vanter i dag ;-)

IMGP1772

Opgaven føles som et stort kaos lige nu. Når man som jeg er praktiker, så er det en hård nød at knække sådan at skulle formulere sig akademisk med belæg for hver en påstand.

IMGP1773

Lige nu har jeg opgivet den vinkel og skriver bare, så må jeg bagefter rette til. Det betyder så også, at der skal være tid til gennemlæsning, så mens landmanden skal se fodbold, må jeg hellere skrive løs en time eller to mere.

IMGP1774

5 kommentarer:

  1. Jeg sender en portion god energi, så du kan fortsætte en tid endnu. Jeg er helt sikker på, at det ender smukt, helt og rigtigt, Lene. Du er et fantastisk menneske med konstante og relevante overvejelser. Jeg er sikker på, at det nok skal fremgå af de skrevne ord :-)

    SvarSlet
  2. Tak for dine ord Liselotte :-) Lige her er det meget tekstanalytisk og ikke i forhold til emner, som interesserer mig, men nu lukker jeg for i aften. En god nats søvn hjælper forhåbentlig.

    SvarSlet
  3. Fantastiske billeder, Lene.
    Håber du fik styr på teorien og fik sovet godt og længe. Rigtig god onsdag:-)

    SvarSlet
  4. Smukke billeder Lene. Håber du fik god energi til hjernen efter en gåtur i det smukke landskab.
    Klem Betina.

    SvarSlet
  5. Tak Ravheks, lige nu er jeg nede i et hul, men jeg skal nok komme op :-)

    Tak Betina, jeg fik energi :-)

    SvarSlet