onsdag, november 03, 2010

JEG MELDER AFBUD, DESVÆRRE

Man kan have de bedste intentioner, jeg havde i hvert fald, så selvom jeg var træt efter de 9 timer på  arbejde, så skulle det ikke ændre på resten af dagens planer.

Jeg fik købt skøn te hos fru Ronne, det er skønt med en specialbutik i nærheden af sygehuset, og så fik jeg samtidig frisk luft.

Hjemme bryggede jeg en kande te og gik i gang med aftensmaden. Jeg var meget fristet til rugbrød og spejlæg, men landmanden havde været på jagt hele dagen og var garanteret træt og sulten, og ingredienserne var købt ind. Vi fik vores fasanlår i nøddeflødesovs med ovnstegte små halve kartofler og rødkålssalat med æbler og valnødder. Og i morgen kan jeg få skøn sprød salat med på arbejde, udover rødkål, æbler og valnødder er der blegselleri, dadler, vindruer samt en dressing af appelsin, honning og æbleeddike i. Jeg er vild med den salat!

Planen var at komme en halv time for sent til gospelkor, men energien er sluppet op, så en sms er afsendt, og jeg kryber i ly i sofaen.

IMGP1962

7 kommentarer:

  1. Sådan er der bare dage med lidt for meget. Hyg dig i sofaen - i morgen er der atter en dag :-)

    SvarSlet
  2. Indimellem må man bare melde fra..og det var i dag for dig :-)
    nyd din sofatid :-D

    SvarSlet
  3. Tak Marianne, sådan er det bare nogle dage :-)

    Tak Anne, sådan blev det i dag :-)

    SvarSlet
  4. Du trængte til afslapning og fred i sofaen - så skal det være sådan.
    God aften :)

    SvarSlet
  5. Det lyder som den lækreste middag. Mon ikke du bare trængte til at slå kontakten fra? Så er du frisk igen i morgen.

    SvarSlet
  6. Hvor godt at du kunne mærke det var hjemlig opladning der skulle til i dag. Håber du nyder din aften hjemme i hulen.
    I morgen synger vi igen:)
    Kærlige hilsner

    SvarSlet
  7. Tak Helle, der var heller ikke så meget andet at gøre :-)

    Eva, jeg håber friskheden her til morgen varer ved hele dagen :-)

    Hanne, jeg synger lige en halv times tid på vej til arbejde :-)

    SvarSlet