søndag, december 12, 2010

BAMBI PÅ GLATIS

Man skal se sig for, når man går ude, om det er på gårdspladsen, på markerne eller på vejen.

DSC02688

I nat var jeg ved at falde, da jeg luftede Istvan. Jeg kom til at tænke på, hvis jeg faldt og brækkede benet, og landmanden sov den sødeste søvn i soveværelset med min mobil i samme rum. Det kan være, vi skal til at have mobil med, når vi lufter hundene.

DSC02699

Det går rigtig godt med de to hunde nu, de kan være i bryggerset sammen nu både om dagen og om natten.

DSC02702

Sådan en ekstra feriedag i går smager af mere, men der er kommet flere plejekrævende patienter, så jeg må til at gøre mig klar.

Ha en god 3. søndag i advent.

6 kommentarer:

  1. Ja det er lumsk og skøjteglat derude.. selvfølgelig skal du have mobilen med når du lufter hunde.. den gør i hvert fald ingen gavn i samme rum som en evt. rednings landmand.
    Dejligt at hundene er begyndt at trives sammen, og en rigtig god søndag til jer.. :-)

    SvarSlet
  2. Ja puha, det er glat derude! En god ide med mobiltelefonen, når du går tur, synes jeg. Ligger man dér først, er det altså rart at kunne ringe til en ven! :)

    God søndag!

    SvarSlet
  3. Godt at hundene kan være sammen nu, og selvfølgelig skal du tage mobilen med i det her skøjtevejr...god søndag aften/vagt til dig..

    SvarSlet
  4. Lene - du skal have din mobiltelefon med. Alene det at kunne tilkalde hjælp hvis det går galt er betryggende.
    Hvis det væste skulle ske, er det rart at vide, at Røde Kors har denne hjælp på mobiltelefonen:

    http://www.drk.dk/mobil

    :-)

    SvarSlet
  5. Det er smadder farligt, det der is og frost! Tror du ikke hundene ville hente hjælp?

    SvarSlet
  6. Tak Inge, mobilen var med i nat :-)

    Tak Megan, en ven som livline er altid rart :-)

    Tak Annemarie, det er lidt lettere, når vi kan lade hundene være alene sammen :-)

    Søren, om ikke andet kan jeg læse hvad jeg skal give af førstehjælp til mig selv :-)

    Charlotte, det er rigtig farligt, især for ældre mennesker, og dem høre jeg vist til i følge ungdommmen ;-)
    Hundene ville nok gø, men de kan jo ikke komme ind i huset.

    SvarSlet