onsdag, december 08, 2010

TRAVENDE TRÆTHED

I håb om ro under småkagebagning er der blevet travet ture ned til søen utallige gange.

DSC02611

Det virkede, også på mig, så jeg har ikke nået at bage mere end to hold småkager.

Slagteren skulle også besøges, ingen jul uden hjemmelavet sylte og røget dyrekølle, så nu er der både grisehoved og skanker i fryseren til de næste fridage på den anden side af de kommende 4 aftenvagter. Istvan havde MEGET ondt af sig selv, måtte lide den tort at blive sat ud i en minihundegård, lavet specielt til ham, mens jeg var væk,  han overlevede da heldigvis.

DSC02628

Selvom jeg lige har fundet ud af, at jeg skal møde en hel time senere til julekoncerten end først beregnet, så kan jeg ganske enkelt ikke finde energi til mere bagning i dag.

DSC02635

Der er helt stille nede i bryggerset, brændeovnen udstråler dejlig varme, udenfor mørkner det, og jeg holder fri nu.

5 kommentarer:

  1. Hav en god koncert i aften. Sikke et dejligt navn jeres kor har:)

    SvarSlet
  2. Tak Eva, ja det navn siger vist lige nøjagtig det vi oplever :-)

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt huske da Centa var hvalp, jeg var gået træt før hun var, når hun blev træt faldt hun i søvn fra det ene sekund til det andet..
    I må have en god koncert :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er totalt betaget af billederne i dette indlæg :-D

    SvarSlet
  5. Tak Inge, ja der er energi i sådan en størrelse :-)

    Tak Ellen, det har været et herligt vejr at tage billeder i. Hvor jeg end vender mig ser jeg motiver :-)

    SvarSlet