lørdag, februar 12, 2011

GIV DIG SELV ET KNUS

Sådan starter et af vores små programmer til morgengymnastikken på arbejdet.

Lørdagen har været dejlig,

luften gnitrede, himlen strålede,

lørdagsblå himmel

svanerne fløj,

svaner på vej

dyrene nippede græs,

6 dyr

små strå skabte stjernebilleder på de frosne vandpytter

DSC03360

og kroppen nød gåturen.

Jeg samler på gode oplevelser, og dagens gåtur var en af dem.

Resten af dagen har der stået husmor på.

Nu er der kringler og boller i fryseren, nyt sengetøj på sengene, squashboller, kartoffelpizza og squashgratin til landmanden. Han skulle jo nødigt sulte, mens jeg er væk.

Blomsterne er vandet, tøj er vasket og lagt sammen, der er vasket op, og en bog er læst.

Jeg mangler kun at pakke, printe billetter ud og gå i seng.

Det har været en god dag, og jeg må gerne give mig selv et knus.

9 kommentarer:

  1. Du fortjener skam knuset.. jeg kan ikke lade være at tænke på Onkel Danny.. Jeg holder af hverdagen.. selv om det er lørdag, så er det lige i hans ånd, en god og nær oplevelse.. Sov godt og god tur østover :-)

    SvarSlet
  2. Tak Inge og i lige måde kan jeg jo sige, når I drager østpå i morgen :-)

    SvarSlet
  3. God ide med knuset. Dejlige billeder du har taget på denne smukke dag

    SvarSlet
  4. Du verdcen som du har stått på. Virkelig fått gjort en hel masse.
    Ha en god tur :)

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig dag du har haft med netop at lave hyggelige hverdagsting...Dejlige billeder himlen er så dejlig blå...God søndag og tur...

    SvarSlet
  6. Jeg håber din Søndag bliver lige så dejlig :-)

    SvarSlet
  7. Ja, Dan Turells: Jeg holder af hverdagen er dejlig læsning. Det er jo dem der er flest af! Jeg tror du har haft en ganske dejlig dag...

    SvarSlet
  8. Tak alle sammen for jeres kommentarer og velkommen til Marie :-)

    SvarSlet