onsdag, august 31, 2011

ET BOOKINGSYSTEM?

Vi har en computer på kontoret, vi har en computer i fjernsynsstuen, vi har en bærbar (som behøver strøm konstant, hvor meget bærbar er der så over den?) Vi er to mennesker.

Hvorfor er det så, at vi sidder på nåle og snupper pladsen i stuen, når den anden er nødt til at hente te eller gå andre nødvendige ærinder?

I dag snuppede jeg stuecomputeren først, nu vil jeg lægge kabale, tjekke mail, skrive blogindlæg og læse ditto, mens jeg kan mærke landmandens øjne i min nakke. Jeg har tisset af og fyldt min tekop op, han kan bare komme an ;-)

4 kommentarer:

  1. Hep Lene - du har overtaget ;)

    SvarSlet
  2. hep hep.. I skal da bare have hver jeres bærbare med trådløs strøm.. ;-))

    SvarSlet
  3. Helle, det har jeg nemlig :-)

    Inge, faktisk tror jeg vi begge helst vil sidde ved et bord med stort tastatur og skærm ;-)

    Liselotte, kald os bare barnlige ;-)

    SvarSlet