lørdag, maj 05, 2012

LØRDAG MORGEN

Sådan en tidlig morgen kan man godt mærke, at det ikke blev til så meget søvn. Men datteren og jeg havde en dejlig aften sammen med fødselaren og hele min familie. datteren kørte os hjem, så jeg sov trygt, jeg vågnede kun tre gange og kunne se, at vi var på rette vej. Til gengæld ville søvnen ikke indfinde sig, da vi så kom hjem.

Jeg glæder mig helt til at skulle på arbejde, vi havde en god dag i går, og jeg syntes, min makker og jeg gjorde et godt stykke arbejde hos en patient, jeg er spændt på, om det gjorde en forskel i forhold til resten af døgnet, men det finder jeg ud af lige om lidt.

Landmanden havde kørt til sent på aftenen, og jeg er blevet bedt om at vække ham nu, inden jeg kører. De sidste marker skal tilsås i dag, jeg håber, vejrudsigten holder hvad den lover, så skal målet nok nås.

Må dine mål for dagen gå i opfyldelse.

P1030264

8 kommentarer:

  1. Dagen er startet med smuk sol, så det skal nok blive godt. God dag til dig Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, jeg har haft dejlige weekend dage :-)

      Slet
  2. Dejligt, I havde en god dag. Jeg har heller ikke sovet meget - jeg fulgte med i afslutningen på kirkens verdenskonference, der jo foregik i USA. Kl. 4 gav jeg op!

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, du er sej, du ligner landmanden, men han ser knapt så lødigt fjernsyn, det er boksning ;-)

      Slet
  3. Det har bare været så meget bedre vejr i denne forlængede weekend, end de havde truet med. Til gengæld har din mand vist ikke holdt særlig meget weekendfri, men sådan er det jo at være landmand.
    Jeg håber for jer, at han har nået, hvad han gerne ville nå.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, tak, han nåede det han gerne ville, og vi har nydt vejret, om end det var lidt koldt :-)

      Slet
  4. Jeg håber I har haft det samme skønne solskinsvejr som vi har været beriget med.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, solen skinnede, vi fejrede sidste konfirmation blandt niecer og nevø :-)

      Slet