onsdag, maj 16, 2012

NERVEPIRRENDE LÆSNING

Siden jeg læste Jo Nesbøs Snemanden har jeg ikke haft det sådan med en bog. Men Helles anbefaling af en krimi har fået mig til at stoppe med læsning ind imellem, fordi det var for nervepirrende. Jeg har end ikke turdet gå ud med affaldsposerne, fordi landmanden ikke var hjemme. Og så var jeg jo nødt til at læse videre, fordi jeg måtte kende slutningen, som overhovedet ikke var, som jeg havde regnet med.

Er du til krimier, kan den varmt anbefales, også selvom jeg måtte vente, til landmanden kom hjem, før jeg turde at gå i seng ;-)

P1030333

17 kommentarer:

  1. Det er også længe siden jeg har læst en bog der skræmme mig, tror jeg må læse den...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemarie, jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om den :-)

      Slet
  2. Tak for advarslen! Jeg er ikke til DEN slags krimier.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rasmine,det var så lidt. Jeg kan faktisk godt lide krimier, og den her gik da ind under huden på mig :-)

      Slet
  3. Snømannen var grusomt spennende! Men har du lest Panserhjerte av Jo Næsbø? Anbefales også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Elisabeth, den har jeg også læst,og den anbefales også herfra :-)

      Slet
  4. Arrrgh - jeg læser slet ikke sådan nogle hvis First Man ikke er hjemme. Men de er så gode altså - jeg vil skrive mig titlen bag øret!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kong mor, husk at få First Man hjem først ;-)

      Slet
  5. SJ Bolton skriver bare så nervepirrende. Jeg har netop købt Dead Scared(hendes seneste)og den tyder rigtig godt. Jeg er vild med alle hendes krimier - dog var Slangehuset grænseoverskridende, da jeg hader slanger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pollyanna, jeg skal da vist overhovedet ikke læse Slangehuset, jeg HADER slanger :-)

      Slet
  6. Normalt er jeg ikke til krimier ... men der falder alligevel en ned i skødet på mig en gang imellem.
    Jow jow ...jeg husker også Snemanden! Den er spændende og fængslende - særlig på en vinterdag. Den fik mig også til at læse de andre af Jo Næsbøs bøger.
    Den, som Helle nu har anbefalet, har jeg også bestilt på biblioteket. For både du og Helle plejer jo at have ret :-)
    Knus, og tak for anbefaling.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Johanne, jeg er spændt på hvad du synes om den :-)

      Slet
  7. Sådan har jeg det aldrig, men jeg er heller ikke mørkeræd eller bange for andet, men jeg er da glad for, at du blev bange - eller hvad man nu siger ;) Du må bare huske, at jeg ikke er sart, så du kan vente lidt af hvert, når jeg anbefaler :) Jeg elsker (også) Jo Nesbøs bøger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, jeg kender dig jo, så jeg kaster mig ud i dine anbefalinger og tager med, når jeg gyser og må holde pause :-)

      Slet
  8. Hmmmmmm, jamen så må jeg hellere gå i gang, den ligger jo oppe ved sengen og kalder. Tut

    SvarSlet
    Svar
    1. God fornøjelse Inger, har du manden hjemme? :-)

      Slet
    2. Jeps, men tror du virkelig det er nødvendigt, er jeg ikke alt for garvet ud i krimier? ;o)

      Slet