tirsdag, juli 24, 2012

DEJLIG ARBEJDSFORDELING

Datteren har fået job hos landmanden i tre uger, men der var ikke noget arbejde i går. Jeg var hurtig og hyrede den unge kvinde, så mens datteren malede vinduer i sommerhuset, fik jeg bagt boller og knækbrød, lavet kontorarbejde, handlet ind og ordnet vasketøj. Skønt!

Og på vores gåtur søndag aften tog jeg mig af Istvan, mens datteren håndterede mit kamera, det kom der også noget godt ud af.

Datterens yndlingshus ved stranden - fotograf datteren

I dag skal jeg prøve en anden måde at arbejde sammen på, det glæder jeg mig til. Må du få en god dag.

fotograf datteren



20 kommentarer:

  1. Smukke billeder.
    Det er da ikke så dårligt lige at få lidt ekstra arbejdskraft:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det var dejligt, vi nåede en masse og fik også slappet af :-)

      Slet
  2. Åhhh hvor er det smukt.. Den slags solnedgange ser vi ikke mange af her i byen.
    Du må have en dejlig dag Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, jeg håber du nyder golfbanen i aften, kommer du ikke snart hjem og spiller rumble ;-)

      Slet
  3. Hvor er det fint. Rigtig god dag til dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, håber også din dag blev god :-)

      Slet
  4. Sikke en smuk solnedgang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Pollyanna, vi nød den også :-)

      Slet
  5. Hils datteren og sig, at det er smukke, smukke billeder, hun har taget. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, det er gjort og jeg skulle sige tak :-)

      Slet
  6. Det er ik' så ring' endda med de billeder - og heller ikke med at få hyret en uventet arbejdskraft.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, det var nærmest en win-win situation :-)

      Slet
  7. Hold da op, nogle skønne billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pernille, hun har sans for at se motiverne :-)

      Slet
    2. Og jeg skulle hilse og sige tak fra datteren :-)

      Slet
  8. Sikke nogle dejlige billeder din datter har taget! God solskinsdag til dig, Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, og datteren siger tak for rosen :-)

      Slet
  9. Bagt knækbrød - det ha jeg også. Efter hjemmebagt er det umuligt at spise Wasa:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, jeg spiser stadig wasa, men kun fordi jeg af og til glemmer hvor let det er at bage knækbrød :-)

      Slet