torsdag, september 20, 2012

MORGENHYGGE

Min kollega og jeg er rigtig på farten i disse uger, i morgen skal vi holde oplæg om, hvordan vi på vores afsnit løser den pålagte KRAMscreening (screening for risikofaktorer i forhold til Kost, Rygning, Alkohol og Motion) Vi har ikke haft tid til forberedelser, vi har jo både skullet til Odense og Århus, og jeg har haft nye instrukser samt temadag at tænke på. Så da vi begge har fridag i dag, mødes vi hos mig for at få styr på powerpoint og indhold. Nu vil jeg sætte mig ind på mit værelse og få styr på et patientinterview, som skal med i oplægget, mens det meste af huset bliver gjort rent. Hver torsdag glæder jeg mig over min fødselsdagsgave til mig selv.  Den gave var jeg godt nok heldig med ;-)

Må du få en hyggelig torsdag.

P1040397

1 kommentar: