lørdag, januar 05, 2013

GLAD OG NOGET SÅ BEGAVET

Det har været en skøn dag i dag. Hvordan kan det blive andet, når kvinder, som jeg holder af og beundrer, har siddet ved mit bord i dag. Vi har snakket og grinet, så jeg tror, at landmanden er godt tilpas med at have været på jagt hele dagen. Istvan derimod stornød selskabet. Her var nogle, der ville kæle for ham og klø ham bag øret, da han fik lov til at komme ind i stuen.

Og så er jeg i den grad blevet begavet med skønne tulipaner, sprødt knækbrød, lyshus, tehætte, små forårsblomster i unika potte, grydelapper, garnblomst og Helligtrekongerslys. Tusind tak til Helle, Anne, Hanne, Jette, Liselotte og Hanne. Alt sammen gaver, som er lige mig. Det har været en skøn dag i dag.

DSC06393

38 kommentarer:

  1. Dejligt med gaver og især når det lige Fruen..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemarie, jeg bliver så glad, når jeg kigger på bordet :-)

      Slet
  2. *suk*...behøver jeg skrive mere :)
    Hvor har du været i skønt selskab :)

    SvarSlet
    Svar
    1. suk Anne, ja havde jeg haft fri den weekend, hvor du kommer herover, havde jeg ventet til da, men nu må vi finde på noget om formiddagen (for jeg vil være med):-)

      Slet
    2. håber vi kan få fundet ud af noget i den weekend i februar, ellers har jeg planer om at tage alene til Aalborg i maj, hvor der er uldmarked i Saltum.

      Slet
    3. Anne, det lyder hyggeligt :-)

      Slet
  3. Det lyder rigtig dejligt med besøg af gode kvinder; pudsigt at de alle sammen blogger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, det er så ikke så pudsigt endda, jeg har nemlig mødt dem gennem bloggen :-)

      Slet
  4. Blogtræf er altid godt og hyggeligt - jeg håber det også vil lykkes for os en dag. Det skal det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, 2013 skal blive året, hvor vi mødes :-)

      Slet
  5. Dejligt bordfuld. Jeg går netop og tænker på, at jeg mangler en ny te hætte. Nu må jeg igang, kan jeg se.

    SvarSlet
    Svar
    1. Folehave, du må i gang ;-) jeg manglede en tehætte, så jeg er så glad :-)

      Slet
  6. Det lyder til at have været en dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pollyanna, det var en dejlig dag :-)

      Slet
  7. Fine gaver - et Hellig3kongers-lys er det mange år siden, jeg har haft!

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, og jeg har aldrig haft et, så jeg glæder mig til at tænde det :-)

      Slet
  8. Kære Lene - jeg takker så mange gange for en dejlig dag :) Selskabet var det bedste, jeg glæder mig allerede til næste gang. KH Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Helle, jeg glæder mig også :-)

      Slet
  9. Jamen, det lyder da helt forrygende - blogtræf er nu en dejlig ting ;-).

    Og ... godt nytår til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bente, blogtræf gør godt :-) Og godt nytår til dig også

      Slet
  10. Det har været en dejlig dag - tak skal du ha!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Hanne :-)

      Slet
  11. Du inviterede på det helt rigtige tidspunkt, Lene og dagen var lige som den skulle være.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, og I var friske til at sige ja, det var så godt :-)

      Slet
  12. Blogverdenen er fantastisk, den kan føre til meget, venskaber, bekendtskaber og masser af inspiration. Jeg har tilbragt dagen sammen med 5 andre strikkere. Så er man ladet op igen. Glæder mig til at læse med hos dig i 2013 også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Ellen, ja man får udvidet sin verden gennem bloggen :-)

      Slet
  13. Tak for den skønneste dag, Lene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Liselotte, jeg nyder stadig tanken om jeres besøg :-)

      Slet
  14. Tak for dejlige og hyggelige tímer, hovedet summer stadig efter gode grin og snak ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Jette, det var så godt at have jer på besøg :-)

      Slet
  15. Nej hvor sjovt, vores sofabord er nøjagtig magen til dig. :o)
    Dejligt med hygge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lone :-) og det er ikke sådan at flytte!

      Slet
  16. En dag i godt selskab lyder det til. Skønt, når det kan lade sig gøre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, det var så dejligt, at de kunne med kort varsel :-)

      Slet
  17. Åhhhhh, hvor ville jeg gerne - men er da heldig at have et par grydelapper mangen til - og de bruges hver dag. Godt nytår til dig Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Inger, vi skal have fundet en weekend, hvor I kan komme :-)

      Slet
    2. Godt nok er jeg blevet større, men at jeg er i flertal - hmmmmmmmmmm. Hvem er I :-)

      Slet
    3. Inger, det var fordi jeg tænkte på dig, Anne og Marianne :-)

      Slet