fredag, juli 18, 2014

LATTERMILD AFTEN

Åh som det gjorde godt, jeg grinte, så jeg ikke kunne læse videre, hjernen blev totalt blæst fri for støv og nullermænd af den kaskade af latter, der bølgede gennem min krop. Landmanden så undrende på mig; hvad sker der? Datteren, som var begyndt at læse med hen over min skulder, da jeg begyndte at klukke, overtog læsningen, for jeg kunne ikke sige noget og heller ikke se noget.  Og så steg latteren, for landmanden kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet og datteren grinte med.

Hvad var det, der var så morsomt? Tja læs selv Superheltemors beretning om en tur i “Skynhedssalong” Hold op hvor jeg savner at have børn omkring mig.

Nu er jeg hjemme igen, datteren har overtaget sommerhuset og jeg skal gøre mig klar til aftenvagterne. En ny kollega skulle have været undervist i mandags, da jeg mødte ind efter ferie, men det nåede vi ikke pga travlhed. Jeg er derfor blevet bedt om at komme halvanden time før i dag, så kollegaen er klædt ordentlig på til weekendens arbejde. God fredag til dig.

P1010025

6 kommentarer:

  1. Det er så godt at grine igennem, jeg må en tur over og se hvad du grinede af.. :-)
    God arbejdslyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, du er nok ikke i underskud med herlige oplevelser med børn, Emil må være i en alder, hvor der kommer mange guldkorn :-)

      Slet
  2. Jeg har været forbi og fået dagens smil :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, det er dejligt at smile :-)

      Slet
  3. Skøn beretning. Jeg kom til at tænke på de utallige teaterforestillinger, som mine og andres børn har "tvunget" mig til at se gennem tiden....., der kunne jeg nok godt have byttet et par stykker ud med tomatskiver på øjnene og et fodbad ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, den med tomatskiverne har jeg heller ikke prøvet, mine var også til teater og cirkus, jeg har dog været til frisør utallige gange, der kan man sove dejligt undervejs :-)

      Slet