søndag, september 21, 2014

It’s been a hard day's work

Jeg elsker før og efter billeder, det er sjovt at se forandringer. I dag tog jeg billeder for at kunne dokumentere de 16 læs med trillebøren, jeg har kørt indtil nu. Sådan så bedet ud, da jeg startede.
20140921_115714
Sådan så det ud, da jeg havde arbejdet i to timer. Det er med vilje at jeg ikke tager det andet ukrudt, for stykket må gerne være fyldt med ukrudt, bare ikke brændenælder og tidsler.
20140921_171452
Sådan så det ud, da jeg startede tredje time og besluttede mig for at lave en sti, så jeg var fri for at gå tilbage med trillebøren og over vaskepladsen for at komme til træerne i baggrunden på billedet.
20140921_171503
Sådan så der ud, da jeg besluttede, at nu orkede kroppen ikke mere. Jeg er glad for, at jeg startede dagen med LOOP, det havde varmet musklerne op til tre timers havearbejde fordelt over dagen.
20140921_175122
Jeg kan da se, hvor jeg er kommet til, når jeg genoptager arbejdet i morgen. Nu vil jeg finde sengen, miniferien skal bruges på at få sovet ud, indtil nu har jeg sovet mellem 8 – 9 timer hver nat og alligevel været oppe inden klokken syv. Sov godt.

21 kommentarer:

  1. Hold da helt osv du har været flittig - har du ikke ondt både her og der? God fornøjelse i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, næh faktisk har jeg ikke ondt, jeg er lidt træt i kroppen :-)

      Slet
  2. Jeg savner ikke at have have:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte :-) nu kommer et eksempel på hvordan et komma kan ændre betydningen af en sætning: jeg savner, ikke at have have :-)

      Slet
  3. Sikke da et slidsomt arbejde, du har været i gang med. Jeg er lige pludselig glad for, min have er så lille ;-)
    Jeg håber, du sover godt. At du ikke er alt for øm i muskler og sener.

    SvarSlet
    Svar
    1. Betty, i betragtning af at jeg ikke gider havearbejde, så ved jeg ikke hvad der er fløjet i mig :-)

      Slet
  4. Det var godt nok en del. Så har du vel ikke været i Loop i dag? Tror det er lidt andre muskelgrupper der viser sig til kende i morgen :-)

    Godnat og sov godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Abildjyde, jeg startede dagen i går med LOOP og så brændenælder bagefter, i dag er jeg startet med 5 km gåtur, og jeg udsætter brændenælderne lidt :-)

      Slet
  5. Respekt! Hvor har du nået meget og kan godt give dig selv et stort skulderklap.
    (Og du må også gerne give ordet days en apostrof: day's. Ellers står der "en hård dage arbejde" ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, apostroffen er sat :-) og tak :-)

      Slet
  6. Godnat Lene og tak i lige måde :-)
    Sikke et arbejde du har sat i værk. Før og nu billeder er godt at have, selvom man ikke er i tvivl om hvor man er nået til. God arbejdslyst igen i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, ja jeg var nødt til at dokumentere det jeg havde lavet :-)

      Slet
  7. Puha, jeg bliver helt træt i alle mine muskler bare af at se på dit værk!
    Godt, du ikke har haft det regnvejr, der var herovre i formiddags!

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, jeg har det godt i musklerne, jeg venter bare lige en time med at gå derud :-)

      Slet
  8. Du milde, du har gået til den. Kunne en god plæneklipper ikke have hjulpet lidt? Det har jeg nogen gange brugt i min "gamle" have til skvalderkåls-områder. Men jeg kan ikke helt se, hvad det er for beplantning, du kæmper med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og nu fik jeg jo så læst indlægget nedenunder, og ved, at det er brændenælder ;)
      Mon ikke også de kan holdes nede med en plæneklipper lige som skvalderkål?
      Respekt for din kampiver!

      Slet
    2. Eva, jeg har selv tænkt på plæneklipperen til næste år eller ugentlig buskrydning, men lige nu og her tror jeg det må være manuelt arbejde :-)

      Slet
  9. Hold da op, du er jo i gang med at rydde en jungle :) godt gået, du må have fået motion for et par dage, for rødderne hopper ikke op af jorden af sig selv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym, gratis motion, det tænker jeg på hele tiden :-)

      Slet
  10. Jeg savner heller ikke haven.. som i slet ikke. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, jeg forstår dig! :-)

      Slet